• Ένωση Ελλήνων Φυσικών
  • Γριβαίων 6 Αθήνα 10680
  • E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Τηλέφωνο: 2103635701
  • Fax: 2103610690
Προσθήκη αρχείων
Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017 - 02:30

Περιήγηση στα περιεχόμενα του τεύχους Νο 17

Αρχικά παρουσιάζουμε την ανακοίνωση του festival Αστρονομίας, με θέμα «Δημιουργούμε το σπίτι μας στον Άρη», όπου εκεί θα υποδεχθούμε τη φαντασία των μαθητών και σίγουρα θα ‘πάμε’ μια βόλτα στον Άρη...
Αμέσως μετά, βρίσκουμε μπροστά μας τις «Αλληγορίες της Φυσικής» όπου η καθημερινότητα, οι εικόνες, οι παραστάσεις αντιστοιχούν σε νόμους και μεγέθη της Φυσικής.
Στην επόμενη στάση, προσεγγίζουμε τον νου του μεγάλου Φυσικού ΣΤΙΒΕΝ ΧΟΚΙΝΓΚ και μόνο δέος νιώθουμε και για να πάρουμε δυνάμεις, βρίσκουμε μπροστά μας τα άτακτα άτομα και προσπαθούμε να τα δαμάσουμε... Αφού το πετύχουμε, τα θέτουμε στην υπηρεσία του ανθρώπου.
Ακολουθεί ο Ξενοφών Μουσάς, διαπρεπής Αστρονόμος, ο οποίος μας περιηγεί στα μεγάλα επιστημονικά επιτεύγματα και μας συνδέει με το CERN, για να απαντήσουμε στα αγωνιώδη ερωτήματα και να ερμηνεύσουμε τα μυστικά των διεργασιών στο Σύμπαν.
Οι στάσεις είναι πολλές, πάρα πολλές, αυτή η περιήγηση στις σελίδες του Περιοδικού, θα είναι ένα ταξίδι ζωής, για τον κάθε ένα από εμάς.
Ας βρεθεί αυτό το ξεχωριστό Περιοδικό στα χέρια μας.
Επικοινωνήστε με τα γραφεία της Ε.Ε.Φ.: τηλ 2103635701 - email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Για να δείτε τα περιεχόμενα του Περιοδικού, επισκεφθείτε τον ιστότοπο www.eef.grΓια την Εκδοτική Ομάδα της Ε.Ε.Φ.
Φιλντίσης Παναγιώτης