• Ένωση Ελλήνων Φυσικών
  • Γριβαίων 6 Αθήνα 10680
  • E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Τηλέφωνο: 2103635701
  • Fax: 2103610690
Προσθήκη αρχείων
Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2018 - 18:43
 
 Διευκρινίσεις για υπεραριθμίες εκπαιδευτικών ΠΕ04Αναφορικά με πληθώρα ερωτημάτων προς την Υπηρεσία μας σχετικά με την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών ΠΕ04 που προέρχονται από υπεραριθμία, θέτουμε υπόψη σας τα ακόλουθα:
Τα ζητήματα που σχετίζονται με τις υπεραριθμίες των εκπαιδευτικών ρυθμίζονται από τις διατάξεις του άρθρου 14 του ΠΔ 50/1996 (ΦΕΚ 45 Α΄), όπως ισχύει.
Ειδικότερα για τον κλάδο ΠΕ04 ορίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 18 του άρθρου 36 του Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α΄) το εξής : «στο άρθρο 14 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α΄ 94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής: «Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν.»
Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι η λέξη «ρύθμιση» αναφέρεται σε όλη τη διαδικασία από τη διαπίστωση της υπεραριθμίας ως και την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών.
Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣΜΑΡΙΑ ΔΟΚΟΥ
Πηγή: http://omathimatikos.gr/διευκρ ινίσεις-για-υπεραριθμίες-εκπα/ Οι συνάδελφοι είναι εξοργισμένοι, γιατί στις αναθέσεις μαθημάτων και στις υπεραριθμίες οι ΠΕ04 αντιμετωπίζονται ενιαία, αλλά ως προσλήψεις αντιμετωπίζονται διακριτά, ευνοώντας προκλητικά τους ΠΕ04.04 (Βιολόγους), σύμφωνα με τα σχόλια που δέχθηκα (κυρίως από δύο Χημικούς). Έχουν άδικο;Με το σκεπτικό του Υπουργείου και σύμφωνα με τον επισυναπτόμενο πίνακα κενών, που μου έστειλαν, τα κενά των ΠΕ04 συνολικά είναι 875, κι όχι ξεχωριστά, όπως παρουσιάζονται (αλήθεια, 87 κενά Γεωλόγων, με 2 ώρες στο Γυμνάσιο και 0 ώρες Γεωλογίας στο Λύκειο από που προκύπτουν; Τι διδάσκουν αυτοί οι ταλαίπωροι;). Η ενοποίηση του κλάδου, που ισχύει απόλυτα στην πράξη, είναι συνένωση πινάκων excel και συνολικά 10 κλικ στο ποντίκι για τους πληροφορικούς στο Υπουργείο και τα λοιπά είναι προφάσεις εν αμαρτίαις.
Ή θα αντιμετωπίσουμε τις ειδικότητες διακριτά ή θα τις ενοποιήσουμε, υπό κάποιους όρους στη Γ' Λυκείου. Τις αντιφάσεις αυτές τις πληρώσαμε ήδη στις εκλογές των εκπαιδευτικών κι όπως σας έχω ξαναγράψει, εκτός των ΠΕ04.04, θα ψάχνουμε ΠΕ04 που θα μας ψηφίζει και θα του κάνουμε το τραπέζι...
Παρεμπιπτόντως, μήπως για τη συνεχή φθίνουσα πορεία της Φυσικής (παρά το ότι έχει συρρικνωθεί τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά ως εξεταστέα ύλη, σε αντίθεση με τη Χημεία και τη Βιολογία) μήπως ευθύνεται και η ατυχής λογική της δεύτερης ανάθεσης; Από προσωπική εμπειρία, γνωστής σχεδόν σε όλους σας, μπορώ να βεβαιώσω το μέγεθος της αποτυχίας αυτής τα τελευταία τρία έτη. Ακόμα και οι αναθέσεις των φιλολογικών σε μη φιλολόγους, μόνο γέλια έχουν προκαλέσει (και πολλά κλάματα...).
Και παρακαλώ για άλλη μια φορά: Ας σκεπτόμαστε και τη βάση. Βαζουμε πλάτη για τις αποφάσεις του Υπουργείου, αλλά ας μην το παρακάνουμε. Έχουμε κι αντοχές...