ΓΙΝΟΜΑΙ ΗΓΕΤΗΣ….!!!
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΜΗΝΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 40 ΩΡΩΝ
με θέμα
ΓΙΝΟΜΑΙ ΗΓΕΤΗΣ….!!!
Νούν Ηγεμόνα Ποιού - Σόλων
Ο Ρόλος του εκπαιδευτικού στη σχολική τάξη
Ηγέτης του εαυτού μου, ηγέτης της τάξης μου
Ο εκπαιδευτικός, με την ιδιότητα ως -πρότυπο- των μαθητών που διαμορφώνει χαρακτήρες, έχει επωμισθεί το βάρος και την ευθύνη να διατηρεί την εύρυθμη λειτουργία της τάξης και να επιλύει προβλήματα και προκλήσεις που ανακύπτουν σε καθημερινή βάση.
Το Σεμινάριο με τον τίτλο που προαναφέρθηκε, θα δώσει την ευκαιρία σε κάθε συμμετέχοντα να κάνει την προσωπική του αξιολόγηση και να διαπιστώσει κατά πόσον προσομοιάζε" η αποκλίνει από το πρότυπο του Ηγέτη-Εκπαιδευτικού και να προχωρήσει, κατά την κρίση του, στις απαραίτητες προσαρμογές.
Αν ο εκπαιδευτικός αναπτύξει προσωπικότητα Ηγέτη, θα είναι σε θέση να αξιοποιεί στο πλήρες τις δυνάμεις του νου και τις δεξιότητες του, ώστε να διαχειρίζεται τον εαυτό του και τις ανθρώπινες σχέσεις με τους μαθητές, τους γονείς τους και με τους συναδέλφους του με τον πλέον διεξοδικό και αποτελεσματικό τρόπο.
Λέξεις κλειδιά: Έρευνα-Εμπιστοσύνη-Ευστροφία-Ευελιξία-Επιμονή
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
1. Ανάλυση των τεσσάρων Πυλώνων της επιτυχίας: Α. Γνώσεις Β. Στάση Νοός Γ. Δεξιότητες και Δ. Οργάνωση.
2. Ενίσχυση και ανάπτυξη του ομαδικού πνεύματος μέσω πρακτικών ασκήσεων. Πώς μπορεί να συνδυασθεί η ατομική ευθύνη, με τη συλλογική ευθύνη.
3. Πλήρης ανάπτυξη των Δέκα Ιδιοτήτων του Ηγέτη: Αυτογνωσία, Αυτοεκτίμηση, Αυτοκυριαρχία, Αυτοπαρακίνηση, Αυτοπροσδοκία, Αυτοεικόνα, Αυτοκαθοδήγηση, Αυτοπειθαρχία, Αυτοδιάσταση και Αυτοπροβολή.
4. Οι 3 Κύκλοι που καθορίζουν τη συμπεριφορά: Διανοητικός ή Εσωτερικός, Βιολογικός, και Εξωτερικός ή Περιβάλλον.
5. Τα τρία ΕΓΩ της ανθρώπινης ψυχολογίας: α. Εγώ-παιδί β. Εγώ-Γονέας και Εγώ-Ενήλικας. Πώς τα διαχειριζόμαστε, όχι προς βλάβη, αλλά προς όφελος στις ανθρώπινες σχέσεις.
6. Η Συμπεριφορά Αναπαράγει Συμπεριφορά. Προβολή της ομότιτλης, μεταγλωττισμένης ταινίας, αγγλικής παραγωγής, διάρκειας 35 λεπτών, με οπτική αναφορά στη Γλώσσα του Σώματος και τη διαχείριση των εντάσεων και των συγκρούσεων στις ανθρώπινες σχέσεις.
Η εν λόγω ταινία έχει σπονδυλωτή μορφή και κάθε επεισόδιο αναλύεται από τους συμμετέχοντες για συζήτηση και εξαγωγή συμπερασμάτων.
Το Σεμινάριο θα περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα περιπτώσεων που ανακύπτουν στη τάξη και θα τύχουν επεξεργασίας από τους συμμετέχοντες, με στόχο να γίνει πρακτική εφαρμογή της ύλης.
Το Σεμινάριο θα διεξαχθεί με χρήση οπτικοακουστικών μέσων και θα έχει διαδραστική μορφή.
Μαθησιακές Δραστηριότητες και Διδακτικές Μέθοδοι
Διάρκεια: 40 ώρες. Τέσσερις διαδικτυακές 3-ώρες διαλέξεις, Διαδικτυακή συζήτηση, Δύο δια ζώσης 3-ώρες διαλέξεις (Αρχή-Λήξη), 2 workshop 3-ωρών υβριδικό, ανάλυση 20 μελετών περίπτωσης διαδικασίας συνέντευξης. |
ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ
Οι εισηγητές του Σεμιναρίου είναι μέλη του Διδακτικού και Επιστημονικού Προσωπικού της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών καθώς και εξωτερικοί συνεργάτες και στελέχη με πολύχρονη εμπειρία, αλλά και εξειδικευμένη Θεωρητική γνώση.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Οι 40 ώρες του προγράμματος περιλαμβάνουν : 15 ώρες Σύγχρονη τηλεκπαίδευση, 15ώρες Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση (20 σχέδια μελέτης) και 10 ώρες Υλοποίηση Σχεδίων Μελέτης από τους συμμετέχοντες.
Μετά την επιτυχή αξιολόγηση παρέχεται στους συμμετέχοντες Πιστοποιητικό Εξειδίκευσης.
Πληροφορίες στη γραμματεία της ΕΕΦ
Σούλα Θεοδωροπούλου 2103635701 10:00πμ – 14:00μμ.
Περισσότερες Πληροφορίες: Κώστας Πολυχρονάτος 6973292808
Αποστολή της αίτησης (επισυνάπτεται) υποχρεωτικά με e-mail στο: eefapos@gmail.com
Οικονομικό κόστος: 80 ευρώ και για τα μέλη της Ε.Ε.Φ. 50€
Προκαταβολή 40€, εξόφληση με τη λήξη του σεμιναρίου.
ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
ΕΠΩΝΥΜΟ ………….....................................................................................................
ΟΝΟΜΑ ……………………………………………………………………………………………………………
ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ ……………………………………………………………………………………………………………
ΠΟΛΗ ……………………………………………………………………………………………………………..
ΤΗΛΕΦΩΝΟ …………………………………………………………………………………………………………….
E-MAIL ……………………………………………………………………………………………………………..