Θερινό Σχολείο για μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου στην Αίγινα
Το Εθνικό Κέντρο Έρευνας των Φυσικών Επιστημών ΔΗΜΟΚΡIΤΟΣ σε συνεργασία με την Ένωση Ελλήνων Φυσικών πραγματοποιούν
το Θερινό Σχολείο για μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου στην Αίγινα 26-30 Αυγούστου 2019
με θέμα: AΠΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ ΣΤΟ ΜΑΚΡΟΚΟΣΜΟ KAI ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ.
Σκοπός του θερινού σχολείου είναι η διδασκαλία της φυσικής να καταστήσει τους μαθητές ικανούς να εκτιμούν το φυσικό κόσμο και να συμβάλλουν στη λήψη αποφάσεων σχετικών με τις μεταβολές, που η ανθρώπινη δραστηριότητα επιφέρει σε αυτόν, χρησιμοποιώντας την επιστημονική γνώση, αναγνωρίζοντας ερωτήματα και εξάγοντας συμπεράσματα που βασίζονται σε επιστημονικά δεδομένα.
Στόχος του Θερινού σχολείου είναι να μελετούν και να αξιολογούν τα δεδομένα που έχουν συλλέξει από την παρατήρηση, την πειραματική διαδικασία, να χρησιμοποιούν την επιστημονική γνώση και μέθοδο καθώς και τις έννοιες που τις περιέχουν, να εφαρμόζουν τις γνώσεις στις ανθρώπινες δραστηριότητες.
Τα θερινά σχολεία της Ε.Ε.Φ. απευθύνονται σε απόφοιτους της Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξης Γυμνασίου και Α΄, Β και Γ΄ τάξης Λυκείου και θα πραγματοποιηθούν με τη συμμετοχή πανεπιστημιακών δασκάλων.
Κόστος: 180 € ανά μαθητή (συμπεριλαμβάνονται διαμονή, διατροφή, έντυπο υλικό και βεβαίωση παρακολούθησης )
Προκαταβολή 50 ευρώ με κωδικό ΚΕ 81
Μπορείτε να προβείτε σε κατάθεση στον ακόλουθο λογαριασμό στην τράπεζα Εurobank :0026.0327.40.0200253706 IBAN: GR2402603270000400200253706 με κωδικό ΚΕ 81
και στη συνέχεια να αποστείλετε το καταθετήριο με email στο eeftherina@gmail.com υπόψιν κας Γεώργα.
Πληροφορίες: Γεώργα Αναστασία 2103635701 15:00-19:00, email: eeftherina@gmail.com
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΡΙΝΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Ώρες |
26/8 (Δευτέρα )
|
27/8 (Τρίτη) |
28/8 (Τετάρτη) |
29/8 (Πέμπτη) |
30/8 (Παρασκευή) |
10:00-11:30
|
Άφιξη μαθητών |
Ε. Μακαρώνα, Ινστιτούτο Νανοεπιστήμης και Νανοτεχνολογίας , ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος «Η Νανοτεχνολογία στη ζωή μας» |
B. Κωνσταντούδης, Ινστιτούτο Νανοεπιστήμης και Νανοτεχνολογίας, ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος «Πώς κινούνται τα πράγματα; Από την ευθύγραμμη ομαλή κίνηση μέχρι το …χάος» |
Μ. Αξιώτης, Ινστιτούτο Πυρηνικής & Σωματιδιακής Φυσικής, ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος
«Η Πυρηνική Φυσική και οι εφαρμογές της»
|
Γ. Δασκαλάκης Ινστιτούτο Πυρηνικής & Σωματιδιακής Φυσικής, ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος "Ο ισχυρότερος Επιταχυντής Σωματιδίων στον πλανήτη και τα μεγάλα Πειράματά του" |
12:00-13:30 |
Κ. Γιαννακόπουλος, Ινστιτούτο Νανοεπιστήμης και Νανοτεχνολογίας , ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος
«Μίμηση της φύσης στην νανοκλίμακα ή αλλιώς πως θα φτιάξουμε έναν πολιτισμό που δεν θα καταστρέφει τον πλανήτη» |
Μ. Αρκάς, Μ. Παπαγεωργίου, Α. Γκούμα Ινστιτούτο Νανοεπιστήμης και Νανοτεχνολογίας, ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος «Μάντεψε το στοιχείο: Παιχνίδι με αφορμή τα 150 χρόνια από την ανακάλυψη του περιοδικού πίνακα» |
Γ. Φανουράκης, Ινστιτούτο Πυρηνικής & Σωματιδιακής Φυσικής, ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος
«Τα μυστικά του Σύμπαντος»
|
Ά. Σινοπούλου Ινστιτούτο Πυρηνικής & Σωματιδιακής Φυσικής, ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος
"Αστρονομία Νετρίνων"
|
|
13:30-14:30 |
Γεύμα |
Γεύμα |
Γεύμα |
Γεύμα |
Γεύμα |
14:30-18:00 |
Ελεύθερος Χρόνος |
Ελεύθερος Χρόνος |
Ελεύθερος Χρόνος |
Ελεύθερος Χρόνος |
Αναχώρηση μαθητών
|
18:00-20:00 |
Έναρξη
Γ. Βεκίνης, Ινστιτούτο Νανοεπιστήμης και Νανοτεχνολογίας, ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος «Γνωριμία με το ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος»
Γ. Βεκίνης, Ινστιτούτο Νανοεπιστήμης και Νανοτεχνολογίας, ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος «Η κρυφή, καυτή ζωή των υλικών»
|
Δ. Γάντσιου και Χ. Φουστέρης, Ινστιτούτο Νανοεπιστήμης και Νανοτεχνολογίας, ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος
«Πιο μικρό και από το micro…Μήπως νάνο; » (Εκπαιδευτική δράση)
|
Μ. Αρκάς, Μ. Παπαγεωργίου, Α. Γκούμα Ινστιτούτο Νανοεπιστήμης και Νανοτεχνολογίας, ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος
«Κυνήγι του χαμένου (επιστημονικού) θησαυρού» |
Γ. Δασκαλάκης και Γ. Φανουράκης, Ινστιτούτο Πυρηνικής & Σωματιδιακής Φυσικής, ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος
"Παράδοξα της Μοντέρνας Φυσικής" (συζήτηση) |
|
20:00-21:30 |
Δείπνο |
Δείπνο |
Δείπνο |
Δείπνο |
|
21:30-22:30 |
|
Μ. Αρκάς, ΙΝΝ, ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος «Αστροπαρατήρηση: Επιστήμη και μυθολογία των άστρων» |
Β. Κωνσταντούδης, Μ. Αρκάς, ΙΝΝ, ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος «Στο μυαλό του ερευνητή: Συζητώντας για το ερευνητικό επάγγελμα σήμερα στην Ελλάδα» (Συζήτηση) |
|
|